Obiective


Cresterea nivelului de excelenta al Facultatii si sporirea nivelului de pregatire a studentului in raport cu:

-directiile indicate de Rector, Consiliul administrativ, Senatul Universitatii;
-rigorile examenului de licenta si master;
-nivelul universitatilor europene similare;
-exigentele tehnice ale disciplinelor studiate;
-planul cadrelor didactice implicate;
-nevoile studentilor.

Pentru aceasta ma voi implica in definitivarea urmatoarelor puncte:

-Optimizarea si revitalizarea orarului si a modulelor de lucru cu studentii in functie de criteriile mai sus mentionate;
-Stabilirea în cadrul facultatii a criteriilor de evaluare a performantelor profesionale pentru cadrele didactice si evaluarea anuală a acestor performante;
-Atragerea de resurse umane tinere în activitatea didactică si angajarea macar cu functii de colaborator a minim cinci cadre didactice in urmatorii 4 ani;
-Sprijinirea logistica a cadrelor didactice in vederea realizarii criteriilor minimale de abilitare pentru promovarea pe posturile de lectori şi conferenţiari (cei care îndeplinesc criteriile de promovare stabilite la nivel national);
-Participarea cadrelor didactice la programe de formare continuă, obţinerea de burse de documentare pe obiective concrete;
-Organizarea de întâlniri cu specialisti în pedagogie pentru îmbunătătirea metodelor de predare;
-Stabilirea unor responsabilităti precise în cadrul facultatii pentru activitătile auxiliar-administrative, prin cuantificarea acestor responsabilităti;
-Realizarea unor sesiuni de lucru cu cadrele didactice la care vor putea asista si studentii, in cadrul carora se vor elabora metode de lucru, strategii manageriale in scopul dezvoltarii facultatii si a cresterii nivelului studentilor;
-Stimularea competitivitătii in randul cadrelor didactice prin anuntarea lunară a realizărilor din planul didactic si al cercetarii. Promovarea proiectelor deosebite ale cadrelor didactice in cadrul facultatii si in afara ei prin conferinte si dezbateri publice, prezentari stiintifice si promovarea acestora pe canalele de promovare specifice ale Universitatii: site, revista on-line, articole presa, etc…;
-Menţinerea unei atmosfere de transparenţă, colegialitate şi respect în cadrul facultatii;
-Revitalizarea segmentului de comunicare dintre aparatul universitar si student;

Dezvoltarea de structuri eficiente de tip Licenţă – Master– Doctorat compatibile celor din Uniunea Europeană prin:

- Modernizarea anuală a planurilor de învătământ si introducerea noilor tendinte de cercetare din domeniul Artelor Spectacolului ale facultatilor europene similare;
-Dezvoltarea unor relatii durabile dintre Facultate si alte universitati similare si institutii culturale din tara si strainatate in vederea aderarii la proiecte si programe comune;
-Creerea unor sesiuni de cercetare si informare pentru studenti sub forma de master classes, tinute de profesori si pedagogi romani sau straini invitati;
-Dezvoltarea unui program de burse pentru studenti prin care cei mai buni dintre ei vor putea fi trimisi pentru perioade scurte de timp la universitati europene similare, unde vor asista sau participa la cursuri;
-Stabilirea cerinţelor şi al unui parcurs universitar coerent pentru absolventi;
-Pregatirea absolventului pentru mediul profesional printr-o analiza a pietei muncii pe segmentul pentru care facultatea il pregateste pe student. Aceasta pregatire se poate face prin discutii perioadice intre professor si student;
-Participarea la întâlnirile periodice cu decanii facultatiilor similare din ţară, pentru armonizarea planurilor de învăţământ şi stabilirea obiectivelor commune.

Îmbunătăţirea condiţiilor de învăţare

-Incurajarea studentului de a face o munca de auto-didact spre dezvoltarea profesionala continua a acestuia prin punerea din partea universitatii la dispozitia acestuia a unui cadru de lucru stimulant (realizarea unei baze de date complexa- biblioteca, material video, audio, instrumente de lucru);
-Realizarea de întâlniri periodice ale conducerii facultatiii (cel puțin una pe semestru) cu studentii debutanti în cerintele învătământului superior, în modul de învătare si de organizare a sesiunii de examene;
-Întărirea rolului responsabililor liniilor integrate de studii şi a tutorilor de an prin participarea lor la evenimentele majore ale studenţilor, la programarea sesiunilor, examenelor, contribuind în acest fel la reducerea abandonului studiilor si la cresterea promovabilitătii;
-Premierea anuală a sefilor de promotie ai programelor de licentă gestionate de facultate;
-Elaborarea şi aplicarea de chestionare privind aşteptările studenţilor pe diferite teme: programe analitice, condiţii de studiu, laboratoare, practică, seminarii, mod de predare, probleme administrative, la începutul anului I şi la sfârşitul fiecărui an de studiu.

Rezultatele si impactul proiectului managerial

Pentru indeplinirea obiectivelor mai sus propuse voi da dovada de:
-transparenţă în stabilirea obiectivelor şi alocarea resurselor;
-realism şi dinamism al acţiunilor;
-coerenţa măsurilor şi asumarea răspunderii pentru demersul managerial.

Alaturi de decan intreaga echipa formata din cadre didactice va trebui sa dea dovada de creativitate, flexibilitate, capacitatea de a se adapta schimbarilor.

Obiectivele propuse se bazeaza pe:

-interdisciplinaritate;
-stimularea initiativei si a responsabilitatii personale;
-munca in echipa in mod constant;

Sper ca pe masura atingerii acestor obiective, Facultatea de Stiinte si Arte-Artele Spectacolului de teatru-coregrafie:
-va incuraja si sprijini studentii prin organizarea de cursuri functionale care sa faca trecerea dintre scoala si institutiile profesionale in care se vor angaja;
-va fi un important pol de educare, cercetare prin sprijinirea formelor de dialog intercultural, interventia culturala pentru schimbarea mentalitatilor, diversitatea culturala;
-va fi un important promotor al artei coregrafice si teatrale româneşti;
-va deschide noi cai de promovare ale artei coregrafice româneşti si pe plan internaţional;
-va asigura circularea si promovarea in Europa a unor modele de cercetare si pedagogie folosite de cercetatorii romani in dans;
-va spori indirect profesionalismul, competitivitatea si productivitatea din cadrul acestui domeniu universitar;
-va sustine dialogul cultural intre instituţii similare europene.
  
Alte obiective pe termen lung:

-Extinderea departamentului prin atragere de cadre didactice;
-Initierea proiectelor interne de cercetare si formarea unor grupuri de cercetare si studiu pentru consolidarea unor module si cursuri noi;
-Promovarea artei si cercetarii romanesti in domeniul artelor spectacolului in tara si strainatate;
-Deschiderea unui spatiu cultural nou, prin aducerea si expunerea formulelor de lucru romanesti si occidentale universitare, intr-o formula de lucru interesanta si noua;
-Mentinerea si dezvoltarea seminarilor ştiinţifice lunare;
-Continuarea si consolidarea muncii de cercetare destinate site-ului si revistelor facultatii.